Wednesday, September 23, 2009

53rd Post!!

SO I found out over Fly FM the other day, that Google has this translate option, so Phat Fabes, Ben and Nadia translated this..

let's have some fun, this beat is sick
I wanna take a ride on your disco stick


it was translated to BM..and the output..

mari kita bersenang-senang, menewaskan ini sakit
Saya ingin menumpnag kayu disco anda


So I took the liberty of testing it out..and I tried translate the entire Taylor Swift - You Belong With Me..




Anda berada di telefon dengan pacar
Dia marah.
Dia akan pergi tentang sesuatu yang anda katakan
'Cuz dia tidak mendapatkan humor seperti yang saya lakukan ...
Aku sedang di dalam bilik
Ini tipikal Selasa malam
Aku sedang mendengar jenis muzik dia tidak suka
Dan dia tidak akan pernah tahu cerita anda seperti yang saya lakukan '

Tapi dia memakai rok pendek
Aku mengenakan T-shirt
Dia menghibur kapten
Dan aku di bangku-bangku
Bermimpi tentang hari ketika anda bangun
Dan mendapati bahawa apa yang anda cari sudah ada di sini sepanjang waktu

Jika anda bisa melihat bahawa akulah yang mengerti anda
Di sini sepanjang jadi mengapa tidak boleh anda lihat
Anda termasuk dengan saya
Anda termasuk dengan saya

Berjalan di jalan-jalan dengan anda dan anda usang jins
Aku tidak bisa berfikir ini ialah bagaimana seharusnya
Tertawa di bangku taman, berfikir untuk diri sendiri
Hei tidak mudah ini

Dan kau punya senyum yang dapat menerangi seluruh bandar
Aku tidak melihatnya dalam beberapa waktu kerana dia membawa anda ke
Anda berkata baik-baik saja anda
Aku tahu kau lebih baik maka
Hei Whatcha lakukan dengan seorang gadis seperti itu

Dia memakai sepatu hak tinggi
Aku pakai sepatu kets
Dia bersorak kapten dan aku di bangku
Bermimpi tentang hari ketika anda bangun
Dan mendapati bahawa apa yang anda cari sudah ada di sini sepanjang waktu

Jika anda bisa melihat bahawa akulah yang mengerti anda
Di sini sepanjang jadi mengapa tidak boleh anda lihat
Anda termasuk dengan saya

Berdiri dan menunggu di pintu belakang anda
Selama ini bagaimana kau bisa tidak tahu
Baby ...
Anda termasuk dengan saya
Anda termasuk dengan saya

Oh '
Aku ingat kau sopir ke rumah saya di tengah malam
Akulah yang membuatmu tertawa
Apabila anda tahu anda tentang menangis
Dan aku tahu lagu kegemaran anda
Dan kau ceritakan tentang impian anda
Kurasa aku tahu di mana anda berada
Saya rasa saya tahu itu dengan saya ...

Tidak boleh melihat bahawa akulah yang mengerti anda
Di sini selama
Jadi kenapa tidak bisa anda lihat
Anda termasuk dengan saya

Berdiri dan menunggu di pintu belakang anda
Selama ini
Bagaimana kau bisa tidak tahu
Bayi anda termasuk dengan saya
Anda termasuk dengan saya

Anda termasuk dengan saya
Pernahkah anda berfikir hanya mungkin
Anda termasuk dengan saya
Anda berpadanan dengan

Anda termasuk dengan saya ...

No comments: